PANIIIK!

Alltså jag blir galen!
Jag kan verkligen INTE packa.
Jag har så mkt kläder som jag vill ha användning av och som jag bara har användning av utomlands så drf kan jagh inte bestämma mig vad jag ska ha.
Samtidigt pratar alla verkligen om att man kmr bli helt galen när man är i Thailand och kommer köpa massa där iaf. Och jag tror på det. Men jag vet inte hur jag ska göra....

Såhär ser min resväska ut just nu:



Har redan tagit bort en massa. Har knappt några skor med mig!
Har en hel hög också med kläder som ska strykas innan jag lägger i det, har inte lagt i alla underkläder & badkläder, handduk samt att jag har massa duschtvålar och allt sånt där till håret & kroppen med!
Frågan är ju bara då om jag kmr att få hem någonting därifrån ?
Fan vilket jobbigt problem :P
Men jag känner mig så dum som vill ha med mig så mkt eftersom jag vet att alla kommer att dumförklara mig sen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Bara att köpa en väska i Thailand och stoppa allt du hanldar i ;). Hade också med mig FÖR mycket kläder sist, men svårt att välja ut några plagg.

2010-02-17 @ 14:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0