Tränin avklarad!

Nu var min träning avklarad!
Den gick faktiskt bra. Det trodde jag inte.
Jag förbrände lika mkt som alltid men la även till extra styrka!
Först sprang jag en stund på springbandet oså blev jag skittrött efter det och tänkte att jag kunde skita i mera kondition så jag började styrketräna lite.
Men sen skärpte jag till mig och stod på crosstrainern också.
Nu känns det bra!

Idag måste man ju äta semla. Det kommer jag göra.
Antagligen äter jag och Erik en delicatoboll i eftermiddag också eftersom jag har 8 st kvar och dem måste nog ätas upp innan Thailand :P 
 
Gott.
nu ska jag nog göra i ordning mig lite.

Vill bara tillägga att jag även solade igår. Tack vare Friden i min klass så hade jag 2 tior. Jag får inte så mkt färg direkt men nu brände jag mig faktiskt. Blev röd, fick fräknar och mina ögonbryn är vita.
Så nu är jag xtra noga med att fylla i dem ;)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0