Trött

Imorse ville jag bara sova. Jag är så trött så att jag mår illa.
Stört!
Jag skulle tagit ledigt :(
Men jag gick till skolan enbart för att en bok är i skolan som jag var tvungen att ha. Sen hade vi ju extramatte men jag kunde inte vara med för jag var på ungdomshälsan istället.
Måste gå till skolan imorgon med eftersom jag inte får G i idrott.... Stackars mig.
Ne stackars Ida. Hon är sjuk. Hur ska jag klara mig utan henne ? :P
Jajja... Nu ska jag packa och åka till Erik sen. Ska äta, träna och sova där :)

Bra gjort av mig att träna iaf. Då blir jag pigg.
Jag har druckit min äckliga blutsaft som är lika äckligt som det låter. För jag har järnbrist jag.

Hatar måndagar. Nu vill jag bara till Thailand!

På torsdag e jag 18181818!!! :D: D: :D :D :D KUUUUL :D

Men jag har sömnbrist så nu är inget kul!

 

Lyssnar på Nicole Scherzinger - Baby love för att tagga inför Thailand. 
Love that song!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0