14:27

Hej!
Kom nyss hem och har precis slängt i mig mat nu.
Idag tog jag Lotorpsbussen hem fastän att jag HATAR den! Duktigt!
Jag fick därmed stå och vänta på den ett tag.
Har lyckats stå emot mitt fruktansvärda sug efter friterade räkor med ris och sötsursås :S Alltså varför är jag sugen på det ? Det är nåt allvarligt fel på mig!
Varenda dag är jag störtsugen på nåt nytt att frossa och det kan vara sånt som jag i vanligt fall inte ens tkr är gott!!


Måste bara säga en sak angående låten jag la in i måndags!
Det är fel låt :P Lyssnade inte på låten innan. Så drf blev de lite fel. Men sök upp låten på spotify om ni vill höra den versionen jag menar :)



Bild från eriks födelsedag: Vi åt på Athena. Souvlaki med tzatsiki och klyftpotatis. Mums!



Puss



Just nu brukar jag skriva ner min planering i min almenacka och det mår man faktiskt bättre av ;)



Denna bild är tagen innan snöstormen! Men det är så jävla irriterande med detta väder. Jag hatar detta!
Kan inte bara den som styr vädret sluta ?



Försöker stå emot paradisasken och skålen med caschewnötter nu med ;)
Just nu lyssnar jag på massa bra låtar så jag får nöja mig med det ist.
Ska snart öva massa sång...

Drar till Erik ikväll och sover där. Kommer hem runt 2 tiden imorn :)

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0