ÄCKLAD!

Nu har jag proppat i mig veckans sista skit!!
Idag har jag ätit mackor, en skål chips, en skål med nåra godisar ifrån igår och när man ändå är igång så tar man ju självjklart en liten marsglass ur frysen. Sen har jag ett fruktansvärt chokladsug så jag tog de sista äckliga bitarna ur paradisasken. Hur gott är romrussin och höstnougat egentligen ?
 Jag är bara galen nu och väntar på att klockan ska bli 5. Jag fryser för det är iskallt här så jag går bara runt i en filt och letar efter goda saker att äta.
Säg nåt annat bra man kan göra i denna situation när man är rastlös då!

Jaja, ska iaf träna klockan 19.00 med älskling. Ska fan ta på mig min nya bikini så jag blir mer taggad på att träna. Mår illa. Kommer aldrig orka träna nu. Men jag måste! Kommer säkert spy eller bara ge upp eller nåt.
Så äre me det. Imorn börjra mitt liv. På fredag ska jag gå tillbaka till ätandet med Ida.

Nu vet ni. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0