Äntligen fredag!

Hej!
Idag är jag glad för det är fredag och för att jag har världens bästa pojkvän som är så snäll mot mig :)
Just nu har jag samhäll och gör inte ett skit för att vi sitter i datasalen och då blir det ju som det blir ;)
Men nu ska faktiskt jag och Ida jobba.
Äter mat med nu eftersom jag inte hinner äta skolmaten. Så nu äter jag bara apelsin och en liten macka.
Har sånglektion och direkt efter ska jag springa ner till rececentrum och spänna tandställningen. AJ! :'( Hoppas det inte gör så ont som det kan göra ibland.
Jaja. Kan ju trösta mig med massa god glass ifall jag inte kan tugga nåt annat!

Ikväll blire bara massa myys :) får äta godis också idag så jag ska nog äta det om jag kan!
Ne nu måste jag ovh Ida göra nåt vettigt. Eller jag måste det.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Idat

Hey vännen! vill bara säga att jag saknar dig! Nästa helg blir såå himla mysig! Haha kanske kan vi byta ut vår mys-ätar-kväll mot party? xD näe, då. äta är bättre ;) hahahaaa

2010-01-30 @ 10:27:06
URL: http://www.rehnbergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0