today :)



Idag provade jag mina bikinis igen och nu känns det mktmkt bättre! Smörjde in mig med BUS igår så ;)
Men vem vet med mig som har såna hormoner som jag har så kmr jag väll börja tjuta snart för nåt annat!



När jag kom hem hade papi köpt kycklingsallad åt mig:D Asgott!!!
Åt det med rostad lök, rhode islandsås och Limevatten :)
Åt upp allt dessutom! Men jag tog ingen drömbulle som papi hade köpt! Den har jag sparat speciellt tills imorn!



Låg och kollade på tv lite och sitter nu här vid datorn!




Sen började jag ju som sagt prova mina nya bikinis och då provade stina också sina!
Sen blev jag så upptaggad på att vi ska till Thailand snart och då fick jag idé att vi skulle skriva packningslista för det har varit Stinas och min tradition sen hon var typ 3 år xD hahaha :P
Det var mys!



Här är jag helt inne i skrivandet ;) hehe.
Jag vill åka NUNUNU!!!

Kommentarer
Postat av: syster

ahh, har jag fatt sana dar lakan som gar till golvet :) om ni fattar , haha vad rent det sag ut att vara pa mitt rum foresten. :)

2010-01-26 @ 14:37:32
Postat av: Amanda

Haha ja det kanske du har :P

Jaa men du städa det väll innan du åkte ? Det är ingen som går in där förutom jag när jag ska spegla mig :P

2010-01-27 @ 09:52:09
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0