En skön helg på landet!

Hejsan!
Nu är jag hemma. Det var väldigt myysigt på landet med Erik måste jag säga :)
Fast det ända vi gjort är typ att äta. Och idag är det min sista ätardag.
Sen börjar de hårda tiderna nu innan Thailand...
Bara 5 veckor kvar ju. Känns nervöst men det ska bli sååå kul :D
Idag måste jag plugga :/

BIlder kommer när inte datorn är så jävla dum o huvudet! 

Då kan jag berätta nu hur mkt jag har ätit denna helg!

2 korv m. bröd

1 korv

typ 300g klyftpotatis

feta ost

gurka

2 köttbitar

6 minibaguetter med ost + gurka

2 portioner lasagnette

2 koppar te

1,5 liter cola

3 arraksbollar

tre rån med smör

lättdryck

typ en halv chipspåse

sås

senap

ketchup


och en JÄVLA massa godis :)

mums! Tänker fortsätta äta såhär idag :)
Sen blire ändring imorgon när skola börjar och allt.
Men jag kmr fortsätta äta onyttigt på helgerna :)

 

 

Synd bara att varken jag och Erik kommer kunna träna imorgon för vi har blivit sjuka :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0