Ett klagoinlägg för er som orkar läsa!!

Jag har så jävla ont i min mage och i min rygg. Vet itne hur jag ska sitta eller stå liksom!
Så irriterande!
Och en sak till!
Jag är så sjuuuuuuukt sugen på onyttiga saker. Har aldrig känt såhär förr alltså! Men det konstiga är att jag är sugen på sånt godis som jag inte ens tkr är så gott. Alltså äckligt godis. Så jävla gott det skulle va nu.
Vad är det för fel på mig egentligen ?
Idag har jag en ful dag.
Kladdade poå foundation snabbt imorse för jag orkade inte gå upp tid. Sen kleta på mascara i bilen helt utan spegel.
Jag vill bara att allt ska bli bra nu med.
Jag vill åka till Thailand nu.
Jag ger upp om att jag ska komma i form till Thailand. Skitsamma om jag har bilringar här och där!
Jag är ju ändå där med människorna som jag älskar mest på jorden<3
Nu vill jag ha massa godis. Äckligt men gott godis. Och chokladbollar med.

Fan va ont jag haaaaaaaaaaar. Överallt också! Så jävla jobbigt. Jobbigt liv jag har då som ska till Thailand.
Hheehhej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0