För 1 år sen...

Hej!
Jag har blivit sjuk :( :( Så jävla jobbigt. Är alltid det den här tidpinkten varje år!

För ett år sen minns jag att jag inte mådde bra. Sen idag för exakt ett år sen så ringde magnus och sa att farmor blivit dåligt. Denna vecka för exakt ett år sen kmr man minnas för den var så sorglig.

Snart ska familjen och Erik åka och ta twinrix-sprutan :( Jag hatar sprutor. Det gör Erik också så vi får se hur det går. Just nu e jag inte så nervös. Mer sur över att jag är sjuk men måste gå till skolan iaf. Ska nog sova hos Erik inatt med.

Igår va Erik söt och stod och gjorde mat åt mig när jag kom till honom :) Söt han är. Sen va jag lite me Alice igår med. Vi pratade om hur man saknar gamla tiderna. Det gör man verkligen. Vi pratade om Evelina och jag saknar verkligen efter att få va med henne själv och prata gamla minnen bara!
Igår löste sig lite andra saker som jag funderat över! BRa :D
Nu ska jag bara bli frisk sen så ska jag träna massa innan Thailand"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0