Hemma :)

Hej!
Kom hem för en stund sen.
Har ju bara Dans, Svenska B och piano på torsdagar och slutar 11.20 :D
Men en allvarlig sak som är jobbig är att mitt bankkort är borta :S Någon måste ha snott  det eller så är jag så jävla senil och måste ha lagt det på nåt konstigt ställe eller i värsta fall GLÖMT DET!
Ååh vad trött jag bliiiir :( :( Jag ska iaf leta igenom lite påsar oså. Men jag har inet lagt det i nån påse ju. jaja!
Efter det promenera jag ner till rececentrum för att ta bussen hem.
Sen träffa jag en ogge på rececentrum och sen åkte jag hem :)
Då åkte vi till mormor för att hämta lite saker.
Mormor ligger på sjukhus just nu! Jättetråkigt. Hon är allt vi har kvar nu eftersom alla andra har gått bort så henne ska jag vara rädd om nu!




Har på mig svarta leggings, svart övergrej från GinaTricot. Linne från Hm och örhängen+ armband från Åhlens :)

Nu skriver jag senare! För jag ska plugga nu :) Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0