Hemma!

Nu kom jag precis hem och ska laga mig lite mat.
Stina ligger hemma och mår dåligt ifrån svinvaccinet. Hon har ont i benen :S Kan man ha det efter sprutan ?
Jaja... Pappa lagade pannkakor åt henne och jag får med ta om jag vill men jag kan ju inte det :( Jävla bajs! Men imorgon ska jag förmodligen äta potatisbullar eftersom det är det i skolan och jag slutar sent + har massa lektioner så jag måste äta det. Fast det är ju bara kolhydrater så man blir väll trött efter bara en timme :O

Igår stod jag emot "macka & te" frestelsen och gjorde det här goda :) Får se om jag gör det mot pannkakorna nu med!



Kyckling med morot, lite paprika, lite lök i ugn.
Sallad med tomat, avokado och litelite päron.
Tzatziki och en skiva annanas :)

Det blev fräscht och gott. Jag kände lite sommar när jag åt detta ;)
Längtar så mkt till Thailand!!
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast du kan ju äta blodpudding!

Det är massa protein i det

2010-01-19 @ 16:38:47
Postat av: amanda

Åh vad bra! Då kan jag ju äta nåt iaf :D

2010-01-20 @ 09:38:01
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0