I hate being sick!

Fan va jag hatar att va sjuk!
Idag när jag vakna kände jag att det va MKT MKT värre :'(
Kände då med att jag fått en vagel i ögat!
Jag har tappat rösten flera ggr och jag känner mig så hängig. Självklart så har jag ju på denna sjukdom jordens mest jävligaste mensvärk. Jag är i sån oform nu så det är inte sant!
Vill ha choklad nu och bara döööö.
Fick mat nyss iaf. Åt asgod tomatsoppa me paprika och gurka i. Snart ska vi nog äta igen.
Har annars bara ätit två gröna hårda äpplen+ lite yoghurt, 1 halstablett och en ipren, men jag har druckit massa grönt te! Sen drack jag en C-vitamin grej med.

Mamma va gullig och köpte Strepsil jordgubb åt mig och en veckorevyn :)

Imorgon äre fredag. Vet inte om jag kan komma då heller :( Fan asså!
Jag saknar Erik :'( Har ringt honom typ 150 ggr både igår och idag. Hehe
Saknar Ida och hon & jag pratade i typ 1 timme på telefon igår! :D
Imorgon skulle jag kommit på en 18-års fest men jag vet inte hur det blir med den eftersom jag är sjuk :/ 
Jag vill bara va i form nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0