I'm home!

Hej!
Nu är jag äntligen hemma :) Skönt att va hemma eftersom jag är helt slut och jag har inte kunnat sova någonting på nätterna + att vi gick upp rätt tidigt varje dag och var i studion och allt :)
Men jag har haft det skitkul iaf!
Jag har verkligen fått en kick av att leva såhär. Känns som att jag öppnat en till dörr av alla dörrar man har att öppna eller vad man ska säga ;)
Jag och Ida har ju lite roliga planer att se fram emot med. Hoppas att det blir så nu också.
Som Ida sa så kan man leva på det här ett tag nu framöver och det behövdes verkligen :)
Känns så skönt nu när man har levt ett tag utan motivation till något.

Yes :)

Nu ska jag kolla vidare på lite grejjer.
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: HANNIS

hahaha men shit det kan jag tänka mig, Jag avskyr när killar frågar sånt där och speciellt när det är små äckliga idioter. Jag kan typ aldrig hålla käften då haha. Men skit idem. Du är grym ;)

<3

2010-01-06 @ 16:50:58
URL: http://missironic.blogg.se/
Postat av: ida

Tack för att du följde me <3 Kul kul! Planerna måste nästan gå i lås, ju mer jag tänker på det dessto mer längtar jag:D Vore det ultimata! Fan, kanske blir vi stockholmstjejer en dag ;) xD Kramar ti'rej<3

2010-01-06 @ 21:24:23
URL: http://rehnberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0