Jag blir så trött!!!

Åh jag är så sjukt trött på detta väder och denna period. Fast det börjar bli bättre eftersom det snart är vår.
Men jag mår så dåligt när det är ISKALLT ute!! Är på skitdåligt humör nu också... Är hungrig som fan med men jag vet inte vad jag ska laga till kvällsmat.
Vi bara trycka i mig en kladdkaka. Men det går inte. tryväääär :) heheh jag känner mig ganska lättirriterad just nu.
Sen äre kallt i huset.
Hela dagen har jag vela ha pannkakor.
Eriks present verkar inte fungera för han har betongtak och jag är så dum som ger honom en boxningssäck + handskar när han inte kan hänga upp den. Ja, sånt som händer.
Nu vill jag ha glass. Ellerkött!
Jag ska äta massa köttbiffar nu!!
Med bönsallad och nån god sås.
Kanske tzatsiki.'
GOTT!!
Jag vill fylla år.
Imorn ska jag nog äta pizza bara för att Erik fyller.
Sen ska jag träna.
Jag orkar inte plugga.
På min födelsedag har jag prov i Svenska B.
Kul.
Eller inte.
Nu sluddrar jag bara.

Inatt hade jag världens läskigaste mardröm!
Drömde om att vi hade en orm i huset som hade gömt sig.
Ibland så hittade jag ormen då den bitit sig fast i min stortå.
Sen vakna jag upp mitt i natten och ropa till Erik att jag drömmer en mardröm.

Kommentarer
Postat av: Erik

vadå dum? de va ju en skitbra present, de va jag som önskade mig den utan o veta var jag skulle sätta den ju:P

2010-01-25 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0