Jävla hormoner :(

Hej! Nu är jag skithungrig och skulle kunna äta en häst. Men jag är ju alltid hungrig.
Jag har kommit på en sak. Jag har kommit på varför jag varit så arg och tjurig hela tiden. Varför jag tjuter för minsta lilla som igår. Då fick jag mina bikini och låg och tjöt o sa att jag var så ful och opropportionelig och att jag gått upp 4 kg, är så blek osv. Sen gnällde jag efter maten att jag fortfarande var hungrig och inte kunde bli mätt.
Men jag har ju ätit p-piller i en vecka så det är inte så konstigt :P Men jag har ätit samma sort förr men ej fått så mkt biverkningar. Men nu blir jag svullen i hela kroppen och går upp 4 kg och mår skitdåligt.
Har haft kramper i äggstockar också. Och jag är vrålhungrig hela tiden.
Hoppas att det lugnar ner sig snart iaf :) Det kmr det nog!
För annars kommer inte bikinisarna sitta så snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0