jävla psykfall!

Asså jag är helt knäpp. Jag bara går och äter och äter hela tiden. Det är nåt fel på mig.
Orkar inte lägga upp bilderna idag.
Den så roliga skolan börjar ju imorgon och jag vill vara pigg och glad när jag ska med 7-bussen imorgon bitti :D
Jag är så sjukt taggad på att ta nya tag i skolan och nu ska det gå ännu bättre än höstterminen :D hehehe fan va glad jag är. NOT!

Jag är så jävla sur nu. Kan inte jag bara få göra som jag vill nån gång ? Kan man aldrig få leva genom att göra vad som helst ? Nej det går inte här i Sverige eftersom vi måste gå klart gymnasiet för att ens kunna bli nåt.

Nu ska jag gå och äta lite choklad eller kanske lite yoghurt. Eller både och ? I'm still hungry!!!

Jag säger ju att jag är ett psyko just nu!

Kommentarer
Postat av: Erik

tänk på thailand bara vafan:) det är ju snart:D

2010-01-10 @ 21:29:36
Postat av: Hannis

såg du The Hills? :)

2010-01-10 @ 23:51:19
Postat av: Amanda

Nej jag såg aldrig the hills jag missade det precis :(

Jaa jag ska göra det för det blir mkt roligare då!

:D

2010-01-11 @ 12:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0