Jävlavanligmåndag...

Jag hatar måndagar. Jag är helt borta i huvudet då.
Den här måndagen var extra jobbig eftersom jag inte varit i skolan på ett tag.
Imorse när jag vaknade brevid erik var jag på riktigt helt DÖD!!!! Jag va helt varm och svettig och ville bara spy för jag var så yr i huvudet.
Nu önskar man att man gått färdigt gymnasiet.
Tur att vi iallafall går mot ljusare tider nu!

Just nu är jag skithungrig. Vet inte vad jag ska laga för mat att äta....
Jag hade bestämt att sätta mig direkt för att skriva om "modernismen" men jag började kolla runt på annat vid datorn så det gick inte så bra.
Fick nyss ett par Björn Borg trosor av mami! :D Jag hatar såna där vanliga björnborg trosor för dom sitter så himla fuult! Men dom här va i nylon och riktigt söta faktiskt! :D

skldjkfödfköldfklösdfklsedlfgsdöfksölfÄOFN IfjM SÅ KÄNNER JAG NU!
vill a´ha mat men måste vänta i 45 minuter r:( :( :(
Har bara ätit en tjock äcklig halv korv och äcklig tomatsås och ärtor. Snuskigt.

Nu vill jag ha pizza som jag och Erik delade på igår. Fyfan va gott det var...
Eller neee! Jag vill ha te & mackor för det är så mysigt men om jag börjar äta en macka så blir det bara fler och fler och då kan jag inte sluta :(

Om 4 veckor ska jag till Thailand. Orkar inte komma i form tills dess faktiskt. Jag kan lika gärna se ut såhär vafan! Är ändå blek och ful och förhoppningsvis blir man brun och då löser sig det mesta. NÄSTAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0