Kladdkrig!

FAN NU MÅSTE JAG SKRIVA OM EFTERSOM JAG VAR SÅ BRA SOM RÅKA TA BORT ALLT! :D

Nu sitter jag och väntar på att mamma och papi ska komma hem. Stina och Erik kör wii. Jag vill inte köra det eftersom jag är rädd för att bli beroende och igår när jag skulle sova så kunde jag se hela banan framför mig och höra musiken och allt :P

Jaja.
Förut åt vi mat och sen skulle jag diska och plocka undan!
Medans jag står där och fixar så står Erik och trycker i sig såna där kokosgerjjer med vitt & kladdigt grejs i, på fulla händer dessutom.
Sen går han fram till mig och tar tag om mina kinder och kladdar av sig. AAAAAAAAAHjfkljfla:@
Direkt springer jag och tar en sån i handen och mosar över hela hans ena öga :P hihi.
Där fick han. hehe!
Vet inte varför han började egentligen ? Var det för att se vilka gränser jag har ? Hur mkt makt han kan få över mig eller ? Hur kunde han liksom tro det :) höhöhö.
Ne detta test verka inte fungera så bra för honom! Ingen bestämmer eller gör så mot mig!

Snart ska jag sätta på kaffe och göra en liten gullig glassdessert till mami, papi och alla som vill ha.
Sen ska jag till Erik!
Heej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0