Kramp i äggstockar!

Hej.
Nu sitter jag i datasalen och väntar på vår roliga nutida konst som ska börja om en timme :D
Egentligen har vi ensemble nu men vi sångare fick sluta tidigare för att vi redan kunde det vi skulle och vi kunder inte sjunga eftersom vi e sjuka :)

Efter skolan åker jag till Erik och ska typ handla mat tror jag ?
Sen drar vi hem till mig iaf och äter mat <3333 Sen ska vi ta en promenad. Idag måste den bli lång. Har ju gått upp 4 kg på typ barra några dagar. Hur kan detta va möjligt ? :P Jaja.. Snart accepterar jag mig som jag e och accepterar att jag inte kan bli smal till Thailand helt enkelt vafan :) Orkar snart inte bry mig i detta deprimerande väder!

Jag får kramp sådär i magen igen men inte så farligt som i helgen men jag får ändå kramp. Skitjobbigt :/
Snart ska jag handla nån stooor och god frukt till Nutida konsten.
Jämnt när vi har nutida konst så har alla typ godispåsar, yoghurt, bröd eller nåt ätbart att äta för att ta sig igenom lektionen. Jag blir alltid så sugen då ju :) Men jag får nöja mig med en frukt. Ska nog köpa en apelsin så att ni vet :) Eller nåt STORT äpple.

Japp hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0