Min helg ;)

Hej!
Nu är det måndag igen. Jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeee.

Har inte suttit vid datorn nåt över helgen.

Lördagen bestod av:
Bli väckt tidigt och äta mysig frukost med en bebis som heter Alva och Erik med ett mysigt tänt ljus :)
Sen hjälpte vi Rasmus och Maria att flytta. De flytta från högsta våningen ( 9onde) med världens utsikt över hela Norrköping till högsta våningen utan hiss till den nya lägenheten.
Visst, jag kanske inte gjorde så jättemkt men det va jobbigt iaf :P För jag har aldrig hjälpt till att flytta. Förutom från lägenheten för några år sen men då behövde inte jag göra så mkt!

Sen åkte min familj och hämtade mig för vi skulle till Ingelsta och köpa Eriks present. Först åkte vi till MediaMarkt för att Stina skulle köpa en ny mobil. Då va jag skithungrig.
Sen åkte vi till maxi och då åt vi buffe på chili&wok. Asgott!
Sen köpte jag två linnen från Gina och Eriks present ;)
På kvällen bakade jag  kladdkakor hos Erik och sen lagade vi Gi-mat ;) Olivröra+salami fyllda kycklingfiler med fullkornsris&rostade pumpafrön. Sen gjorde vi en chevresås till det. Gott!!
Sen blev de film som jag somna till me eriks föräldrar. Så vi såg bara en stund av filmen. Sen såg vi PH. ;)



Igår:
Blev att äta värsta frukosten med Baguette, juice, ägg&bacon och wienerbröd! hihi ;)
Sen blev det The sims 3. Efter  det duschade jag.
Sen kom alla gäster och firade Erik ;) Då åt vi massa goda pajer. Sen tårta och kladdkaka med grädde och hallon ;)
När jag kom hem sen på kvällen hittade jag massa massa choklad hemma. Direkt börjar jag riva runt hemma och äta massa av ren reflex. Erik måste tycka att jag är en flodhäst eller nåt :)


Snart ska vi träffa syv här. hehe kul va? orkar inte jobba för läraren är ändå inte häääääär.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för hjälpen!!

2010-01-27 @ 11:17:37
Postat av: Amanda

Det är lungt! :) Jag gjorde ju inte ens så mkt:P

2010-01-27 @ 13:09:00
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0