Min helg :)

Hej!
Den här helgen har varit mysig och jag mår faktiskt bättre nu trots att min röst är helt konstig! :)
Men igår hände en asläskig sak! :S
Innan jag skulle sova så fick jag världens kramp eller nåt i magen :S Jag har aldrig fått sån smärta i magen och jag kunde inte röra mig. Sen kunde jag inte skrika eftersom jag hade tappat rösten :P
Men som tur va så gick det ju över.
Om jag får så igen så måste vi nog åka till sjukhuset faktiskt!

Jaja.. Igår så skjutsade vi Stina till stallet. Sen hem och äta toas till frukost. Sen tillbaka till stallet när hon va färdig. Då drog vi till ica och köpte pizza, wienerbröd, dipp och tacokrydda :P
Sen åt vi pizza ozh sen fika.
Sen körde vi Wii och sen "Vilda Gester" haha...
Sen laga vi tacos och såg Robinson.
Sen Scary movie 2 och massa massa goda saker.
Sen någon Thriller. Sen sova :)



I fredags sminkade jag även över mitt hemska ansikte och min hemska hy som jag får när det är vinter :P



Sen bäddade jag rent till mitt fina guldlakan som jag fick en gång för några år sen av min mami när vi va på Laura Ashley! :)



Igår åt vi allt detta :D Mums tyckte man då men inte efter! hehe


Nu kör Erik och Stina wiii. Sen åker jag till Erik och sover där.
Sen skola imorgo noch detta blir min första vecka så hoppas det går bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0