My day :D

hej!
Idag har vi faktiskt gjort ganska mkt men ändå bara några saker!
Vi var idag hos Alex för att Ida skulle spela in lite låtar. Det slutade med att vi spelade in en varsin låt!
Så imorgon ska vi dit igen och leka lite oså ska Ida spela in lite mera bra låtar.
Ida har lagt upp låten som hon spela in idag på sin myspace och den är skitbra! !
När hon var färdig sa dom att jag ska få sjunga lite också. Jag trodde faktiskt inte det så jag var oförberedd på det och har aldrig spelat in i en studio men det var kul att testa. Alex gav oss ett material vi kunde använda oss av oså fick vi snabbt skriva ner en text när resten satt och fikade :)
Vi var där och timmarna bara rusade förbi. Jag tänkte inte ens på att jag var hungrig. Vi hade ju inte ätit nåt men vi hade så kul och då tänker man inte på mat. Jag som alltid annars gör det!





Här är Ida mitt i allt låtskrivande. Alex studio är inte klar än men den kommer nog bli jättebra när den e färdig! :)



Vi stannade och slängde snabbt i oss en Lilla meny för det var vi värda :)
Innan kortet togs så kom en äcklig kille fram till oss och frågade om vi ville ha korv.
Jävla idiot :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0