Njuter av dem sista dagarna! :)

Hej bloggen!
Måste tillägga att jag dyngnjuter av dem sista dagarna :D
Igår kom Erik till mig och sov här. Det var mys! Speciellt imorse när jag kunde ligga kvar själv i sängen eftersom jag inte är så dålig att gå på Eber och måste börja skolan idag :P
Hihi :D

Satt precis och kollade på De geers hemsida och kollade på bilder ifrån julavslutningen och skrattade för mig själv åt mig och Ida för våra ljushuvuden syntes så tydligt :P

Idag kanske jag ska städa rummet eftersom det är dammigt och mina kläder ligger överallt men jag orkar inte :)
Sen ska jag ju plugga men det orkar jag inte heller :)
Men ska nog skärpa till mig lite snart.
Idag ska jag sova hos Erik sen ska vi till hans land imorgon efter att han slutat skolan :)
Kommer då hem på söndag :) Mys ska det bli!
Och jag har faktiskt bestämt mig för att plugga till provet då!
Duktig jag e :D

Idag ska nog jag och mamma göra lite ärenden i Finspång ;)
Måste bara fixa mig först.

Fan jag börjar bli hungrig IGEN!!!
Jag är hungrig jämnt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0