Nu är det fredagsmys!

Hej!
Känns så härligt att känna den där fredagskänslan igen ;) hehe. Börjar må mkt bättre nu trots att jag är lite förkyld fortfarande. Det börjar liksom kännas så bra helt plöstligt att komma igång igen oså och jag känner mig astaggad på att börja träna igen!

Idag har jag haft ganska många lektioner som legat nära varandra. Förmiddagen va jobbig men sen innan lunch träffa jag Hanna o hon följde me mig och Ida o åt mat.
Åt prinskorvar och stekt potatis. Fräscht ;) hehe. Är asäcklad nu på den maten när jag tänker tillbaka.

Sen var det sånglektion nästan direkt efter!
Den lektionen anstränger jag mig ganska mkt på och efter det sprang jag ner till dansstudion och hade dans som iv-val. :)
Har iaf dansat nu lite fast jag fortfarande haft ont i halsen men det va skönt för kroppen att komma igång och jag vill fortsätta röra på mig ;) hehehe va jag tjatar om det hela tiden :P

Vi har dans typ i 2 timmar och några min på fredagar och den är också ansträngande så när pappa hämtade mig efter att jag hoppat av bussen vad jag sjuuuukt hungrig eftersom kl. var runt 5 och jag hade inte ätit sen 11.
Då åkte vi hem och hämtade upp stina!  Då tog jag knäckebröd me dinkelmjöl (bara för att låtsas va nyttig;) i farten oich sen åkte vi och handlade på ica! :)



Svart idag me ;)



På ica fick jag och Stina gå och handla själva ett tag när pappa skulle till systemet.
Toppen! Då kunde vi ju lägga i vad vi ville och då köpte jag ballerina "kladdkaka" som jag tog till mitt fika som jag gjorde förut till mig med grönt te, (försöker låtsas vara nyttig där igen) digestive kaka me choklad och drömbulle som pappa köpte igår när jag inte fick äta det:P Sen köpte jag onödigt naturgodis då jag bara tog nåranåra bitar av jordgubbarna och lakritsbitarna typ. Sen en solo tidning med som jag läste när jag fika! :) Mysigt.





Badrummet hålls på förfullt. Längtar tills det blir klart. Då kommer det bli riktigt bra!!!
Hoppas på att det blir färdigt innan "Alla hjärtans dag" :)


Nu ska jag göra en sallad till den goda maten ikväll. Så ska jag fortsätta mysa ett tag till med familjen och fredagsmyset. Sen kommer Erik och hämtar mig oså myser vi hos honom :)

Imorgon ska jag hjälpa Maria och Rasmus att flytta! :) Sen ska jag nog baka kladdkaka(or) på kvällen tror jag!

Kommentarer
Postat av: matilda

hej!!

VAD KUL ATT SE BILDER PA BADRUMMET :) DDEY\T KOMMER NOG ATT BLI JATTE FINT. FAST MASTE MEDGE ATT JAG AR LITE OVWERRASKAD AV KAKELVALET. MEN DET SER FORTRAFLIGT UT :) PUSS PUSS HALSA ALLA I FAMILJEN :)

2010-01-24 @ 04:37:51
Postat av: amanda

Hehe jaa men jag är glad att badrummet är rosa. Och det är skitfint! :) Det är finare i verkligheten och kmr att bli skitfint :D

2010-01-25 @ 20:53:19
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: matilda

harligt :) men jag har hort att inte stina gillar det. stammer et^hah

2010-01-26 @ 14:41:45
Postat av: amanda

Haha gör hon inte ? :P Det visste inte jag faktiskt xD Men jag gillart iaf ;D

2010-01-27 @ 09:51:09
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0