Slappdag :)

HEEJ!
Igår höll jag på att inte åka till Ida för jag mådde skit igår oså är det ju världens snöstorm ute så mamma o pappa var lite oroliga osådär ;)
Men jag åkte iaf för jag tänker itne svika Ida och sen så ville jag ju verkligen se henne spela på Saliga munken.
Hon var skitbra!
Jag är såå stolt över henne och jag ångrar inte en sekund att jag åkte dit. Jättemysigt vare!
Sen blev jag så glad när hon började prata om mig mellan en sång. Då blev jag så rörd och glad för det hon sa så jag blev nästan tårögd!
Det kanske kmr en bild om jag snor en från Idas kamera.

Jaja!
Idag visste jag att jag hade sovmorgon. MEN! Jag kunde haft mera sovmorgon faktiskt!
För tydligen så har vi ingen dans,ingen svenska B!
Så idag har jag bara piano 10.50.

Skönt då! Dock har jag bara en sida av noterna med mig xD Hehe bra!

Sen ska jag åka hem och öva sångläxor! Sen tillbaks till älskling och sova o kanske sola eller träna där <33
Mysdag! Imorn blire mys att sluta tidigt förutom att spänna tandställningen. Ajaj :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0