tråk

Hej!
Nu sitter jag och väntar på att den roliga kören ska börja. Ne men det är ganska okej faktskt för jag kmr åka hem en kvart tidigare eftersom jag ska göra ett ärende i finspång!
Imorse höll jag på att dö när jag skulle vakna.
Inatt kunde jag inte sova så jag ringde först till Ida och sen till Erik och pratade med dom :)
Sen kunde jag inte sova efter det heller men tillslut somna jag oså ringde klockan på 05.15 idag faktiskt!
Det var skitjobbigt och jag mår illa idag.
Nu har jag börjat mitt "nyttiga" liv med. Men jag är redan sugen på massa goda saker.
Det går inte så bra med att vara nyttig i skolan eftersom vi fick köttbullar med snabbmakaroner och snuskig sallad till men man får göra det bästa av det hela :)

I helgen tänker jag äta goda saker iaf! :D det kan jag inte sluta med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0