Tränat!

Heej!
Jafg har trnat för första gången sen november!!! Bra va? :)
Var skittungt dock men jag tränade så mkt som jag hade bestämt!!
Snart ska vi ut o äta och det verkar luta sig åt vedugnsbakad pizza men jag vet inte vad för gott som de blir.
Förut åt vi tacopaj. Det va mums!!

Förövrigt så är jag en riktig bitch mot mina nära & kära och jag känner sug som aldrig förr typ efter en fet godispåse och att glufsa i mig skräpmat! Jävla p-piller. Såhär kände jag inte sist jag åt dom! Jaja.. Hoppas jag vänjer mig med att stå emot frestelserna. Fast idag ska jag ju iofs äta onyttigt. Haha.

Imorgon på Saliga munken ska Ida spela sina egna låtar klocan 20.00. Kom & kolla! Det ska jag självklart göra och sen sover jag hos henne med! Mys :)

 

Imorgon äre onsdag=jobbig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0