Uppdatering ifrån igår

Igår tog vi ju som sagt sprutan. Det var läskigt. Jag tog det förvånadsvärt lungt den här gången men jag började tjuta för han som tog sprutan var så läskig :P

Mamma och Pappa firar 30 år tillsammans så efteråt gick vi på en Thai-resturang som ligger på Trädgårdsgatan :)
Det här med att komma i form till Thailand verkar inte fungera så bra...
Just  nu e jag ju asförkyld så jag kan inte träna :( :(
Bara jag blir frisk snart så kmr jag köra stenhårt!





Till förrätt blev det en jätteräka med 2 såser :)



Till varmrätt fick alla ett sånt där stort fat med 3 smårätter :) Sen fick man ta ris till det med :)



Till efterrätt blev det friterad bannan med glass och grädde. Mums!



Men friterad annanas som Stina tog tkr jag va mkt godare :)

Fan va jag åt igår ! Nu är jag ju sugen igen på att bara trycka i mig saker.
Jag vill bli FRISK! och jag vill ha choklad för jag har mens. :)
Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0