älskade värme

Man kan klaga på värmen men jag älskar när det är varmt fast inte i Sverige. Man får bara ont i huvudet här eftersom man känner att vädret är oroligt eftersom det inte ska va såhär varmt i Sverige.
Sen är inte vår pool klar eftersom han som skulle fixa den fick en hjärtattack så man kan inte svalka sig i den. Men vi har ju båten.
Nu är jag lite konstig känner jag. Har blivit halvt stucken av en geting med :( Gör asont.

Är lite nervös inför min sommarskola... Men jag kommer fixa engelska B det vet jag. Orkade bara inte göra klart allt och sådär under året och sen finns det ju andra anledningar också men det tänker jag inte hänga ut i bloggen såklart!
Borde fixa matte B också men det finns ingen chans att jag klarar få G på två veckor när jag inte har kunnat klara ett enda tal själv på hela året. Jag klarar det bara inte.
Nu kanske ni tänker att jag är omogen och borde fixa det här innan gymnasiet är slut. Ja det borde jag också! Men jag är så jävla trött på skolan och har varit det i 10 år så jag orkar faktiskt inte och sen kan jag bara lära mig av mina egna misstag. Det är så jag fungerar vet ni.





Nu är min snygga Erik på ifk-matchen.
Hittade precis en bild på honom och pappa när dem ser på fotboll. Gud vad hans hår har blekts i solen. Min syster har lagt in bilder som tagits under året så jag kanske lägger in lite bilder sen :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag fixade inte heller Matte B, det är skitsvårt!! Du kanske får som jag fått nu att nu jävlar ska jag fixa det även om det är 10 år sedan jag slutade gymnasiet. Man kan inte göra annat än sitt bästa. Dem val man gör gör man för sig själv och ingen annan. Tycker inte alls att du är omogen, du vet ju själv vad du vill och vad du klarar. Sen har du ju ett helt år kvar i gymnasiet, du kommer fixa det sen ska du se!! Tro på dig själv! Kram

2010-07-12 @ 10:32:36
Postat av: Amanda

Tack! Jag hoppas verkligen att jag ändrar inställning till det. Har svårt att tro på mig själv i matte när jag inte ens har kunnat räkna ett enda tal på hela året själv :P Men får jag en annan lärare så ska jag fixa det!

2010-07-18 @ 20:38:32
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0