Bakpanik


Stor tunika som jag fått av Erik från h&m och osminkad ansikte.




I eftermiddags skjutsade min snälla mamma & pappa mig till Erik. Han ska baka till jobbet eftersom att det är sista dagen för honom där imorgon. Det har inte gått så bra kan man säga...
Vi fortsätter nu för fullt med bakningen och man har testat så mkt kakor/smetar idag så nu mår man illa.
Första problemet med ena kakan var att vi inte hade bakplåtsspapper så jag sprang till ica o köpte det.
Sen när den väl är färdig så gör jag fel så den blir jätteful :( Den frös vi in istället.
Nu bakar Erik en sockerkaka istället. Jag är dötrött och extra trött på allt bak.

Imorgon bitti drar jag till huvudstaden.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Idaaaa

Va fin du är! Saknar dig som ett as nu. Vill bara leka med dig nu o göra massa kul grejer! Kul blire i alla fall i höst när jag är 18! <3

Till min bästa

/Ida

2010-08-01 @ 17:50:19
URL: http://iswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0