Busted!

Hela helgen har vi flyttat och flyttat åt mormor. Det har varit riktigt svårt kan jag säga för hon hade sjukt mkt med saker och inget ville hon slänga. Inte ens en oöppnad pastaförbackning som gått ut år 2005 ville hon slänga :P
Så ni kan ju tänka er hur det var ;) Men nu är allt nästan färdigt!
Idag hann jag och Erik svänga förbi ikano lite snabbt. Då gjorde jag en grej! Åt hamburgare från OK som Erik har tjatat om hela veckan. Har har nämligen ätit dem till lunch typ varje dag xD Jag brukar aldrig köpa hamburgare att äta bara sådär. Vet inte varför men gillar inte det. Men gott vare!
Snart kmr min moster hit och ska äta middag och kanske mormor om hon orkar. :)







Jag köpte 2 par skor, 1 nattlinne och 1 byxdress :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0