homewife




Har handlat inför ikväll då jag ska göra en trerättersmiddag åt Erik ;) 
Vill inte säga vad än eftersom Erik kanske läser min blogg och allt ska bli en överraskning men det kmr bli mysigt!
Vi är ensamna hemma för en gångs skull både iväll och inatt. Så nu ska vi ha hela stora huset för oss själva.

Ídag har jag för övrigt mått dåligt.
Har sovit så dåligt inatt och sen så försov jag mig rejält också. Hade jätteont i magen när jag var på jobbet så jag drog efter lunch.
När jag åkte på bussen idag så var det samma chaufför som körde en gång förra veckan. Han stannar aldrig där man ska gå av :O '
Blir så himla irriterad för nu fick jag gå fram igen och säga att jag ska av där för det är faktiskt en hållplats där. Vad är det för fel egentligen ? Så pappa fick komma och hämta mig eftersom det är svårt att gå därifrån när det är både en stor bilväg och en rondell och ganska lång avstånd!
Så typiskt östgötatrafiken.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni får en mysig kväll!!

2010-07-09 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0