Kryssningsbilder

 



















Hej!
Nu är jag hemma och vääldigt trött! Kryssningen var jättebra. Dock ingen partybåt som vi märkte men jag hade jättekul iaf och vi alla hade kul tillsammans. Man såg en del killgäng som åkt dit för att festa och så upptäckte dem att det var lite fel båt :P Men den var väldigt fin och bra och allt det här har Eriks mamma fixat! Det tkr jag är väldigt snällt.

På tisdagsmorgon så gick vi upp och överraskade Conny med resan. Sen la vi oss i sängen och drack champange och kollade på "Snabba cash". Sen drog vi på eftermiddagen.

Vi har druckit många drinkar. Min favorit blev Mallorca och jag vet inte riktigt hur många det blev på kvällen :P På morgon vaknar jag och Erik typ samtidigt så jag kröp upp till honom (Vi låg skavfötters för ingen våga sova däruppe). När man satte sig upp kändes det inte bra i huvudet:P Men det var bara att försöka fortsätta med lite drinkar igen helt enkelt och då mådde man bättre.

Sen har jag verkligen ätit alldelles för mkt samt alldelles för många drinkar och sånt skit så nu känner man att man bara vill vara nyttig. Synd att jag har kvar lite godis från resan då...

Husen som ni ser på bilden skulle jag kunna tänka mig att bo i :)

Fy vad seg jag är idag! Tog 7-bussen imorse hem för jag somnade inte om när Erik skulle jobba. Sen undrar man ju hur Erik mår idag på jobbet också ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0