Min fredag








Igår städade jag och gjorde jättefint i mitt rum. Var dags att dammsuga rummet och damma ordentligt eftersom jag slarvat så mkt alla andra ggr jag städat! Men iaf kolla vad rent och fint det blev sen :)

Efter det drog jag & Erik till Ingelsta. Erik köpte en jättefin skjorta som han ska ha idag. Jag letade efter ett par cykelshorts för jag har en sån kort klänning men jag hittade inga. Får se hur jag ska göra idag sen.

Efter det drog vi till coop och köpte massa goda saker. Bl.a lite nostalgiska saker som zoo/djungelvrål och det här:



cubacola och strutar med glass i. Sånt åt man ju när man var liten :D


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vilket fint rum du har!! Hoppas du kan ha mina bikerpants då, kanske är lite för stora.

2010-07-24 @ 11:26:07
Postat av: Amanda

Ja, asså om det skulle vara nåt problem så tror jag nog mer att dem är för långa och sen vet jag ju inte ens om de passar till klänningen men det kanske blir bra iaf:)

2010-07-24 @ 11:48:57
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, asså om det skulle vara nåt problem så tror jag nog mer att dem är för långa och sen vet jag ju inte ens om de passar till klänningen men det kanske blir bra iaf:)

2010-07-24 @ 11:49:16
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0