Tränat& himpafältet



Igår drog jag ju och träna bort allt skit från veckan som satte sig kring magen:P
Nu är det slut på alla bufféer, all alkohol och bakismat;) 
Hehe.. det gick inte alls bra men jag är nöjd för jag sätte igång balansen i mina muskler nu iaf och det är ju bra!
Dock så fick jag ett sånt fruktansvärt tryck i bröstet när jag körde crosstrainern så efter 30 min kunde jag inte andas så jag slutade. (ville köra i 40 min)
Dessutom så stank det svett när jag kom in på gymet och när jag gick så var hela jag själv assvettig:P
Sen körde jag massa styrka i resten av tiden så idag har jag världens träningsvärk :(



Sen gick jag till himpafältet och la mig där alldelles ensam ;) Tog med mig mat också. Vid 16.00 hade Erik äntligen slutat jobbet så då hämta han upp mig oså köpte vi Stinas födelsedagspresent för hon fyller nämligen 12 år idag!

Bilder från det kommer!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag orkar inte ens 5 minuter på crosstrainern ha ha. Jag svarade på min sida men svarar dig här också. Det stämmer att det var fiskmagasinet vi åt på.

2010-07-28 @ 14:39:56
Postat av: Lova

hur är det? :D

2010-07-28 @ 15:21:59
URL: http://lowah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jo, men jag har blir också skittrött efter bara 5 min men jag tvingar mig själv att fortsätta och sen efter 10 min så går benen av sig själva typ!

Hehe jag såg det! Sist jag åt där så ångrade jag sen att jag inte tog fisksoppan :P

2010-07-28 @ 16:52:48
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Maria

Du får ta med dig Erik och gå dit och äta nån dag :)

2010-07-29 @ 10:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0