connys 50-års fest

Hej!
Nu är jag hemma ifrån Connys fest som var i lördags. Festen var ute i Lindö. Maria hade fixat så att en limo stod och väntade utanför. Det var verkligen värt att åka det kan jag säga och det kmr även bli fler ggr!  
Fick även låna cykelshorts av Maria och det var tur att jag gjorde det också :)
Conny & Eva hade fixat en jättefin fest. Här kmr lite bilder:













Mot sluttet fick man korv



jag tröck i mig massa cheeseballs ;)

 Medans alla var trötta mor slutet så var Erik glad och drack massa champange. Jag satt och halvsov och åt massa cheeseballs hela tiden.
Vi kom hem vid 4 ungefär men somna vid 5. Tror inte ens att jag och Erik sa godnatt till varandra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0