Aldrig mera!

 

Nu är min tandställning borta!!!

Erik åkte med mig klockan halv sju imorse! :O Vi var dödströtta men åkte dit. Det tog väldigt långt tid för dem gjorde massa saker och självklart hade min tandläkare semester så att jag får ta en annan som jag har haft förr och är typ en mardröm! Ne nu var jag taskig. Men det är faktiskt så att hon är trevlig och snäll, sen helt plötsligt tappar hon tålamodet och blir otrevlig. Efter en stund ångrar hon sig och blir trevlig igen. Sen så fortsätter det sådär...

 

Men men if. Nu ska jag släppa det där. Jag är skitglad över min tandställning. Fick åka tillbaka dit kl. 11.20 och hämta min skena som jag nu ska ha i en vecka. och sätta dit innertråden som jag kmr ha.
Skenan känns obehaglig och äcklig men efter en vecka så ska jag bara sova i den i typ 2 år tror jag :)



Bild på mig utan kommer snart! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad skönt att du fått bort den nu. Tyckte själv det kändes som man gick ner nått kilo i munnen ;) Ska bli kul att se dig utan sen :D

2010-06-23 @ 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0