Bra dag trots sjudom :)



Så himla skönt att man knappt behöver ha på sig nånting :)





Jag fikade på latte och chokladboll men det var inget gott för jag kan varken känna smak el. lukt. Jag kan inte känner hunger eller mättnadskänsla heller.
Ni får inte se mitt ansikte för min näsa är så röd :P



Jag skulle köpt klänning och fina skor men det blev inte så direkt. Blev mer småsaker :P



Köpte en fin ring och små örhängen. Tyckte dem var fina:)


Hej!
Måste meddela att jag är sjuk. Verkligen jättesjuk. Trots det så har jag haft en bra dag. Om jag bara var frisk så skulle jag må skitbra nu!
Jag har fått världens förkylning och typ nästan öroninflammation eller nåt. Jag får alltid det så fort solen kommer fram :(
Nu är jag typ färdig med allt i skolan och det är asskönt! Idag är det sjukt varmt ute och jag får inte sola för att jag är sjuk :(
Igår fick jag lite av det jag beställde från H&M så dagen slutade bra iaf och då solade jag och Erik på tomten. Inte bra för min genomflrkylning :( Orkar inte vara sjuuuuk.


Idag var en skitmysig och bra dag. Hade 2 lektioner. På engelskan så spela vi jätteroliga spel. På Samhällen gjorde vi ingenting men vi fick reda på betygen och jag hade inte ens gjort vissa uppgifter men fick G iaf. Konstigt. Men jag skrev nästan VG på ett ganska svårt prov så drf tror jag hon struntade i mina rester.
Mådde skit så jag kunde inte redovisa min imp-läxa för Henrik idag.

Sen blev det shopping med bästa IDA<3 Vi var helt snurriga i huvudet och blev helt knäppa tillslut :P Sen fika vi på fräcka. Myys :) Kaffet gjorde oss inte klarare i huvudet. Haha tänker på det där jag gjorde med väskan idag :P

Nu ska jag lägga mig och sova. Ikväll blire mys hos Erik. Sitter där nu för övrigt.

Kommentarer
Postat av: Ida-britt

De här va en riktigt mysig fredag vännen. Hahah, ditt väsk-damp var dagens BÄSTA! <3 ;D Roligaste ever haha. Tur att jag har dig i mitt liv, annars skulle de va väldigt tråkigt i norrköping. Pussen o kramen. Vi kan väl prata imorgon ellr nåt? :) Miss you already. <3

2010-06-04 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0