första sommarlovsdagarna











Mina sommarlovsdagar känns ju bara som en vanlig helg!! Vädret har varit helt stört konstigt. Sen är det annat som ska hända i veckan. På torsdag ska jag förmodligen sjunga på en grej i stan, på fredag ska jag till Skåne med Ida :) Sen kommer min pappa hem i veckan från USA. Hoppas jag hinner träffa honom innan jag drar till skåne!
När jag kommer hem från SKåne tar jag bort min tandställning!

Denna mysiga helg har bestått av:

Pajbakning
konstiga filmer
åka nercabat med bilen
middag med mormor
Åka ut med båten fast vända igen (pga det dåliga vädret)
Jobbiga flugor
Jordgubbar med mjölk.
God mat


Kommentarer
Postat av: Maria

Vart ska du sjunga?

2010-06-14 @ 21:20:56
Postat av: Amanda

Oj förlåt maria, jag såg inte din kommentar förräns nu:P

2010-06-18 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0