KORT HÅR!

Heeej!
Idag har jag gjort bra saker :)
Först skola: Fick skjuts av Erik i hans nya cab ;) Jättefin bil!
Hade son-möte i 2 h. Det gick bra till en början men sen blev det lika tjattrigt som vanligt. Sen åka hem till finspång för att klippa mig hos Wenche. Hon är så himla bra! :) Klipper mig alltid hos henne. Idag gjorde jag lite bottenfärg och klippte en ganska stooor bit faktiskt. Enligt mig! Men det behövdes och det ville jag också för jag vill ha fräscht hår :)

När jag kom hem så städade jag rummet jättemkt! :D Dammsög, dammade och bäddade rent. Sen kollade jag även i min garderob som jag inte gjort på länge för jag skulle se om mina skolböcker låg där. Det gjorde dem inte. MEn mitt ex fula tröja låg där som han glömt så jag kastade den. Kastade även en hel del annat skräp också. Sen skrev jag även loggbok från mötet idag. Tror jag har gjort rätt nu :P Jag förstod ju aldrig uppgiften så jag frågade typ 100 frågor hela tiden och alla tyckte jag var asjobbig:P
Sen lagade jag mat och nu har jag sett lite på bíggest looser.

Ska fixa naglarna och se om jag har nåt att ha på mig imorgon för då äre avslutning.
Blir att sova tidigt.
Imorgon ska man upp kl. 05.00 :(



Har jeans och jeans på mig idag:)



Nu är mitt hår glansigt och blont iaf :) Snart växer det ut också!  Men ni ser ju att jag klippte en bit...

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint håret blev men tycker alltid du är så fin i håret!!

2010-06-09 @ 21:10:39
Postat av: Amanda

Tack! Men jag tkr det är såå kort. Fast jag vänjer mig snart :)

2010-06-10 @ 14:45:38
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, den växer det ju ut igen snart :)

2010-06-10 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0