Lovisa har tagit studenten!












Såg nyss Lovisas utspring. Nu när man går i 2:an så börjar man faktiskt förstå lite hur kul det verkar. Man börjar verkligen längta tills man själv ska stå där.
Lovisa var som ni ser jättefin och hon gick på kunskapsgymnasiet. Där är alla jätteduktiga! Så dem ska va jättestolta över sig själva tkr jag! Fast det tkr jag att alla ska vara iofs.  
Deras flak såg också riktigt roligt ut! Fy vad jag lääängtar!

Nu ska jag trots min sjukdom åka till landet och vila upp mig där med Erik. Vädret öppnade upp sig nu trots allt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Studenten är så OTROLIGT roligt så det ska du se fram emot!! Önskar jag kunde ta studenten igen ;)

2010-06-11 @ 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0