Olai-parken



Hej!
Pratade nyss med min papi som är fast på enn flygplats i Boston. Stackare. Han och sabbe har suttit där nu i snart 6 timmar. Sen så har dem väntat på ett annat ställe nyss bara för att det är något fel på flyget.

Idag iaf så sjöng jag 2 sånger i Olai-parken. Det gick bra förutom att jag saknade att ha min Ida som pianist för idag blev det ett litet missförstånd för min pianist men men, så blire ibland.
Sen var jag ju med på lokala nyheter. Cooolt ;) hehee
Egentligen skulle jag sjungit i 20 min men jag fick typ reda på det här häromdan så jag hade bara 2 låtar som jag visste om och som var i bröllopstema eftersom vi  såklart gör det för kronprinsessans bröllop.
Erik, min mamma och Eriks mamma var där och stöttade mig. Så himla snällt av er att ni vill komma och se mig! :)

Efteråt åkte vi och handlade, åt tacos, tog ett kvällsdopp och sen åt vi glass med svenska jordgubbar.


Imorgon åker jag runt halv 11 till malmö. Sen ska jag nånstans i Skåne där jag ska vara med Ida över helgen :)
Kommer tillbaks på måndag.
Puss&hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du rik? svara gärna på ett inlägg-.

2010-06-18 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0