Sjuuuuk :(

Jag har stört ont i huvudet och är jätteförkyld. Imorse var hemskaste morgonen.
Drömde först en mardröm. Sen vaknar jag av att Erik skulle åka tidigt iväg till örebro för att köpa bil. Sen somnar jag om och drömmer att jag vaknar och har försovit mig så att jag skyndar mig och stressar skitmkt och sen vaknar jag av att jag inte gjort nånting. JAg ligger ju kvar i sängen. Och inte bara det, klockan stannade på mobilen så jag får sätta på teven. DÅ ser jag att jag försovit mig. Åååh. Sista idrottslektionen hade jag ju och nu fick jag komma försent till den.
Jag var tvungen att gå på den och vara ombytt trots att jag var sjuk. Annars får jag ju inte G. hehehe stört.
Men vi spela ändå bara brännboll och jag gick istället för att springa.

Sen hem med 12.05 bussen. Hemma åt jag sallad med mami.
Nu sitter jag och läser tidningar och en wok-bok som jag köpte idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0