Skåne

Hej!
Nu är jag hemma från Skåne och sitter i soffan och myser med Erik.
Jag har fått sett väldigt mkt därnere och Sussi&Rolf var väldigt snälla och generösa! Jag har fått sett alla möjliga ställen för dem bodde på ett sådant bra läge.
Var i Malmö, Skanör, Skurup, Falsterbo, Lund och Köpenhamn.
Sen åt jag glass också i sveriges sydligaste punkt tror jag :D

När jag kom hem till Ida var vi ute och gick. Sen såg vi några blommor på någon annans tomt. Vi sa ett,två TRE, sen strang vi in och plockade en bukett till Sussi i alla påsar och väskor som fastnade i varandras.




Köpenhamn:














När bröllopet gick på tv i lördags så fixade dem detta mysiga!





Falsterbo









tåget hem.







Vi åt, var tjuriga, jobbiga, fula, illamående, vi skrattade åt alla bilder och hur dumma vi var när vi löste korsord och det blev fel:P


Kommentarer
Postat av: idut

Hej snutt. Fina bilder ju! jag bränner över alla bilder jag har på en skiva o så kan väl du göra detsamma med dina bilder ? :) så byter vi nästa gång som vi ses. Godnatt! :)

2010-06-22 @ 00:18:16
URL: http://idaslashwhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0