Skolan är slut och jag är sjuk ;)

Hej!
Nu kmr ju ett sånt här klagoinlägg ;) Nee nu ska jag inte klaga allt för mkt för vi har ju fått sommarlov.
Vi slutade iaf 11 idag. Känns så konstigt att treorna ska vara borta nu. Idag blev jag så rörd när Melanie, Lena och Alexandra körde sitt nummer. Det var jättevackert. Dem har jag fått njuta till nu under mina 2 år men nu är dem borta.
Jaja... Nu iaf ligger jag i Eriks säng. Erik och Maria är på stan. Jag ligger hemma och sover för jag har en sån fruktansvärd huvudvärk. Jag har varit sjuk hela veckan men jag har så svårt att bara kunna sitta still så jag tvinga mig själv att vila. Jag somnade till och med. Fyy, jag hatar att somna på dagarna. Man känner sig så äcklig när man vaknar helt yrvaken!

Snart kommer mamma. Hon har kläder åt mig också eftersom jag har kortkortklänning och det är sviiinkallt ute. Sen ska vi se Lovisas utspring :) Idag tar hon studenten på kunskapsgymnasiet. Grattis till henne! :)

Hörs sen!
NU skare bli mer bilder här i bloggen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0