Ilovesunshine

Hej!
Dagarna bara flyger förbi och man gör inprincip samma sak varje dag när det är så fint väder.
Igår var jag och Erik ute i älgsjön. Jättemysigt vare. Så himla fint därute och så himla mysigt att åka cab ut dit eftersom det är så långt.

Idag har det varit en härlig dag. Gick med Maria och Alva till himpafältet på FM och solade en stund. Det var jätteskönt!
Sen drog vi ut med lite grejjer till landet och tog volvon hem till mig för att äta grillat, spela lite tennis eftersom pappa köpte ett litet minitennisnät och nu precis tagit ett kvällsdopp.

Imorgon äre midsommar. Vad ska nii göra då ?'

Jag har faktiskt fått lite bruna ben. Synd bara att jag ska raka dem imorgon. Då brukar ju huden följa med och man ser oftast lite blekare ut då.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för idag. Vad kul att du gillade kläderna! Jag ska inte ha tillbaka dem, du fick dem ju av mig :)Kommer säkert mer framöver om du vill ha alltså, annars får du säga ifrån :) Kram

2010-06-24 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0