livin my life

















Jag har haft så mysiga dagar på landet med Erik i det jättefina vädret.
- Vi har åkt nercabat
- Igår när jag vakna gjorde Erik omelett som vi tog med till en ö med sandstrand och klippor som vi var ensamna på.
- Vi har myst och ätit/druckit goda saker
- jag har klippt gräs för första gången med vanlig gräsklippare
-solat massor
- Tagit kvällsdopp i det kalla havet varje kväll.

Just nu är vi hemma hos mig faktiskt.
Idag innan vi drog hem till mig så åkte vi förbi min pianist som ska kompa mig imorgon. Han bodde i Kneippen och jag visste inte ens vem han var eller någonting och vi hittade först inte men tillslut kom vi fram :D

Imorgon ska jag sjunga 2 låtar på en grej som jag inte ens vet var det är men typ Olai-parken? Vart är det någonstans ? :P Hehe vet inte ens vad det är för grej ju. Ehm... Bra?!?

Sen har jag ätit pizza idag och fyfan vad mätta vi blev. Jag brukar aldrig ens orka halva pizzan men nu åt jag till och med meeer än det. Jag har blivit värsta matvraket. Hoppas att jag bestämmer mig för att vara nyttig snart. Jag får iaf leva livet tills efter midsommar.

Vi tog även ett kvällsdopp i Skiren nu på kvällen. Sen övningskörde jag. Fy vad jag är duktig på att köra måste jag säga :)

Nu ska jag sluta svamla. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0