helgbilder






Hela helgen har jag druckit såna här konstiga syrianska drycker för att bli frisk. Det hjälpte faktiskt lite för halsen :)



Vi testade nya solstolarna vid poolen också :)




Vi testade den lilla båten.
Vi drog ut med den 3 ggr denna helg.



På ön så badade Stina och Erik. Jag avstod eftersom jag var sjuk.



Jag solade istället hela helgen i min nya överdel från H&M (underdelen har inte kommit än)
Jag borde verkligen inte solat eftersom jag var sjuk!!



På kvällen drog jag och Erik ut på samma ö för att äta grillad kyckling med sallad, tzatziki och dricka upp det jättegoda rosévinet jag fick av Malin.



Sen åt vi sånt här gott med! Fick även chokladen av Malin. Den var jättegod :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken mysig helg :)

2010-06-08 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0