VM-invigning!!

Hej. Nu äre lördagsmorgon och jag kan inte somna om. Har vaknat massor den här morgonen.
Inatt var jag och erik vakna för vi såg invigningen av VM.

Ifall Sverige hade gått vidare så hade min familj varit där nu. Tänk vilken resa det skulle vara! Pappa skulle fått den resan i typ 50-års present då :) ÅÅh, måste sverige va så dåliga :P

Jaja.. Invigningen var bra! Jag älskar afrikanska kulturen och känslan när musiken spelas. Men tyvärr så gick jag bara igång när dem stora artisterna körde. Bästa rösten hade helt klart Alicia keyes! Fy vad inspirerande hon är!
Vi hade inget godis hemma så jag skulle baka toscakaka för första gången och den blev sååå äcklig! Men ändå så sprang vi och åt. Vi åt typ upp halva, om inte mera. Haha :P

När vi var på landet igår och i förrgår så skulle vi fisk strömming men det gick inge bra :P Jag hatar att fiska men sen fick jag fisk och då upptäckte jag att det kanske är kul. Men sen fick vi inga mer så då tappa jag tålamodet direkt. Då satt jag i båten som en fet gumma i Eriks stora stövlar och vinterjacka. Hatar att fiska nu. Kanske hänger med om det är fint och varmt ute. Annars äre nog slut på det dära. Det är inte min grej.

Iaf så måste jag säga att jag är sjuk också fortfarande! :( På landet så somnade jag astidigt i soffan och jag yrade hela tiden i sömnen. Jag mådde så himla dåligt. Sen sov jag i över tolv timmar och yrade fortfarande :S
Jag hatar att sova när man har en sån huvudvärk så allt bara snurrar hela tiden!!!
Nu hoppas jag att Erik vaknar snart.

 

Vart är det fina vädret? Känns ju som vinter just nu..
Det här är anledningen till vrf jag reser utomlands på somrarna. Svensk sommar suger ibland!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag köpte cykelbyxorna på Gina, kostade bara 59kr tror jag. Var jättesköna!! Precis som du skrev bra att ha om man har kort kjol eller klänning.

2010-06-12 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0